Klachtenregeling

Bij ons staat kwaliteit en veiligheid voorop. Ik werk uiterst nauwkeurig en ben goed opgeleid om jou de beste zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet volledig tevreden bent over een behandeling. In dat geval hoor ik het graag, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.  

 

De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) houdt toezicht op de klachtenregeling in de zorgsector. Als lid van ANBOS beschik ik over een onafhankelijke klachtenregeling. Dit betekent dat jij, indien nodig, gebruik kunt maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris die jou begeleidt bij het indienen van een klacht en het zoeken naar een oplossing.  

 

Heb je een klacht of ben je ontevreden? Neem dan eerst contact met mij op, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Mocht je verdere stappen willen zetten, dan kun je terecht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris via ANBOS.  

Voor meer informatie over de klachtenregeling kun je altijd contact opnemen. Ik sta voor je klaar!